29.9.10

Μouσiκό Δiaλeιμmα ...


Delphic =
La Roux =
Cool Mashups =

No1 + No2 + No3 =






7 σχόλια:

  1. πολυ καλο!! ωραια η επιλογη σου βασιλ-η!!(δεν σε λεω ξανα Βασιλακη διοτι ουτε εμενα μου αρεσει!)

    ακουγοντας το τραγουδι ομως, νομιζω πως θελει να με καλωσορισει στο φθνινοπωρο και στο Σ/Κ...σημερα απο το πρωι που ξυμπησα νομθιζω πως ειναι Παρασκευη.

    τη φωτο εσυ την εφτιαξες? δεν εχω καλυτερο απο γελιο που αρχιζει με μου-αχαχαχα ή μπου-αχαχαχα!!!:)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ bittersweet, αμεεεεεεεεεεεεε !! και εγω αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα :( ... θα προτιμουσα να μεταπηδησει το φθινοπωρο και οχι να το καλωσορισει διοτι το σιχαινομαι. Και επιτελους ας καταληξει καπου ο καιρος. Η κοντο ή μακρυ... Pick a side damn it

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επισης θελω να αφησω ενα ασχετο σχολιο καθως πολλοι απο εσας που εχετε εγγραφει δεν εχετε κανει τις καταλληλες ρυθμισεις και δεν φαινεται το ιστολογιο σας .. take care of it για να μπορεσω να επισκεφτω και εγω :) ... Ακους κοσμεεεεεε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν εχω δικο μου μπλογκ καρδια μου....αν απευθυνεσαι σε μενα!
    καποια στιγμη ισως αποφασισω να βγαλω και τα δικα μου εσωψυχα, μεχρι τοτε απολαμβανω τα δικα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οχι οχι δεν πηγαινε σε σενα εσυ φαινεται οτι δεν εχεις ... αλλα υπαρχουν πολλοι απο τους αγαπητους μου αναγνωστες που εχουν και δεν μπορω να μπω να τουσ διαβασω :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καμάρι μου! Καμάρι μου.. Για ένα γεια πέρασα γιατί αν περιμένω να τα πούμε αλλού, μας κόβω να έχουμε πιάσει τα γεράματα.. :)

    Η φωτογραφία είναι ωραία, ο καιρός υπέροχος, τα παιδιά εκνευριστικά, εγώ σουρτούκα, εσύ απών, ρούχα δεν έχω(άσχετο) και όλα καλά καμωμένα!

    Πού είσαι ρε Βασιλάκη; Είδα πιο πάνω ότι σε ενοχλεί ε; χαχαχα..Υπέγραψες την καταδίκη σου..

    Φιλιά πολλά και μακάρι να έχουμε για πάντα φθινόπωρο! Θα γελάω λιγάκι που το σιχαίνεσαι τόοοοσο πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχαχαχαχ ειπες και τις 2 φρασεις-κλειδι δεν αντεξες ... Καλα ειμαι βρε ζωντοβολο περιμένω να δω αναρτηση αλλα μαλλον βγηκες στην συνταξη. Οι καλες μερες are gone for good. ΦΤΙΑΞΕ FACEBOOK ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ , αμαν ... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...