3.9.10

Coming soon ...

Ένα απο τα καλά του φθινοπώρου είναι και η νέα φουρνιά ταινιών. Ταινίες που ουσιαστικά αξίζουν προσοχής !!! Και είναι και διαφορετική αίσθηση το cinema όταν μπαίνουμε στας ψυχράς περιόδους, του πάει πιο πολύ. Η χειμωνιάτικη περίοδος είναι και η καθοριστική περίοδος για το Oscar Race και σύμφωνα με το New York Magazine, η φετινή χρονιά είναι ίσως η πιο ανταγωνιστική χρονιά ever για την διεκδίκηση του Α' Γυναικείου Ρόλου. Πάρα πολλες Οσκαρικές ερμηνείες και πολλές που περιμένουμε. Ξεχωρισα λοιπόν 3 απο τις αγαπημένες μου πολυαναμενόμενες ταινίες που καίγομαι να δω, διαφορετικού είδους η καθεμία, για να δείτε πόσο σας σκέφτομαι ( οι άλλες που περιμένω trailerάκι ακόμα γιοκ ). Και καλή προβολή fellas ..

The Psychological Thriller
, by Darren Aronofsky ( Natalie Portman - Mila Kunis )


The Drama, by Mark Romanek ( Keira Knightley - Carey Mulligan )


The Comedy Drama, by Edward Zwick ( Jake Gyllenhaal - Anne Hathaway )

15 σχόλια:

  1. το περιμενω πως και πως ... δεν παιζεται ο Aronofsky

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Moi, περιμενω τη δευτερη! never let me go!


    :):):)


    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. διάβαζα στο empire (εσύ πρέπει να το διαβάσεις αυτό) για τη νεα ταινία του Αρονόφσκι και θέλω κι εγώ να τη δω.. επίσης έχει και η Κόπολα νέα ταινία που ίσως να είναι και καλή (εμένα δεν με νοιάζει, μ αρέσει η Κόπολα όπως και να έχει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @free spirit aka Amelie, εχει υπεροχο cast αυτη η ταινια !! καλο σου απογευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Μικρο Ναυτιλο, ναι ναι ναι το διαβαζω, με εκνευριζει πολλες φορες αλλα το διαβαζω :). Λατρευω Κοπολα και καθε φορα περιμενω να δω τι εχει ετοιμασει..Δε ξερω γιατι, αλλα αυτη η κοπελα μ εχει κερδισει με τις δουλειες της .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. perimeno kai tis 3 tainies...fainodai poli endiaferouses!!! :) kalispera!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γαμώτο! Κολλάει ο υπολογιστής και δεν μπορώ να δω το τρίτο τρέιλερ. Κάθομαι βλέπεις στον παλιό..
    Αχ ρε καμάρι..
    (Μπορεί να λέω και ψέματα γιατί βαριέμαι να τα δω.. )
    Φιλιά καρούμπαλο..

    Α! Και καλό φθινόπωρο.. χοχοχοχο!~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Levi, καλησπερα levi τσιφτη ( λολ ) .. Ειναι και οι 3 πιασαρικες ντε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ ξετσιπωτη Αυτη, δεν εχεις πλεον καμια ντροπη... Ακους εκει βαριεμαι !! Και το λες . Και σαν να μην φτανει αυτο , μου πεταξες και την εξυπναδα .. Αααααχ θα φυγω και θα με ζητας και θα παραπονιεσαιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ mahlerοβιο , κλεισε εισητηρια απο τωρα αντε .... και για μενα το μεγαλο ποπ κορν δε θελω τσιγκουνιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σου πω κάτι?Αγαπώ,ΑγΑπΩ,ΑΓΑΠΩ τον τρόπο που γράφειιιιιιις!ΤΕΛΟΣ!Μπορεί να μην τα πρόλαβα όλα(βαριέμαι και λιγάκι η αλήθεια είναι-είχε 50-50 στην τιβί) αλλά όσα διάβασα(2 σελίδες) είναι απίστευτααααα γραμμένα,με τρόπο χιουμοριστικό και πολύ άμεσο!(σχεδόν σαν τον προφορικό μου λόγο:P) τέεεελος πάντων,ελπίζω να με συγχωρέσεις που είμαι άκυρη και ξέμπαρκη θα έλεγα(σε σχέση με αυτό το πόστ) μα ξέρω,θα το κάνεις επειδή είμαι καινούριο αίμα και δε θες να με χάσεις!!! τα φιλιά και τα σέβη μου,θα συνεχίσω το διάβασμα των 200 κειμένων σου που μου έχουν μείνει αύριο ή ίσως σήμερα αργά αργά αργά το βράδυ(:P)και νιώθω ότι θα περάσω το ίδιο καλά!λοιπόννννννν,καληνύχτεςςςς :****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν το πιστεεεεεεεεεεεευω .. Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ FAN hahahahahahaha... Τι να πω , σε υπερευχαριστω για τα εκπληκτικα σου λογια δηλαδη τα χω χασει...Χαιρομαι πολυ που σου αρεσουν τοσο τα μπαρμπουτσαλα μου και που μπηκες στον κοπο να διαβασεις και τα παλια ποστς ..Εισαι τρελη :p και γλυκιτατη :) .. Απαπα δε λεω αλλα , κοκκινισα ... 1000 thanks και παλι :) καλο σου βραδυ και καλως ηρθες στην παρεα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχαχαχα μααα σταμάτααααα,εγώ σ ευχαριστώωωωω!!!^^ πάω να συνεχίσω να διαβάζω τα μπαρμπ..πόστ σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...