10.9.10

Βασιλικό Top 10 ...

Καλά ε, πετάω απο την χαρά μου ετούτη τη στιγμή ... !! Μόλις με προσκάλεσε ο αγαπητός συνμπλόγλερ Leviathan σε ένα παιχνιδάκι, στο οποίο κάνεις μια λίστα ( άρα στα νερά μας είμαστε ) με τα 10 αγαπημένα σου πράγματα. Θα προσπαθήσω όμως να μην βάλω αυτά που ήδη πιθανόν να έχετε καταλάβει, όπως κινηματογραφος, soundtracks, τεννις, NY, αμερικάνικες σειρές κ.λπ. Έτσι, να χει και λίγο τσιρι μπιμ τσιρι μπομ το θέμα. Πρώτη φορά μέχρι στιγμής με προσκαλούν και είμαι super excited ... Thank you my friend :)

έχουμε και λέμε :

1. να κάνω τους άλλους να ξερένωνται στα γέλια
2. Χριστούγεννα και πάρε μου την ψυχή
3. τυριά, κίτρινα, λευκά, σομόν όλα με ένα ποτήρι/κουβά κόκκινο κρασί
4. να μαγειρεύω
5. χιόνι 
6. Λαλάρια Σκιάθου, the best place on earth
7. να πετυχαίνω το αγαπημένο μου τραγούδι στο ραδιόφωνο και να το ευχαριστιέμαι ΤΟΣΟ πολύ παρόλο που το χω και στο pc και στο κινητό. Ανεξήγητο ..
8. να αλλάζω την διακόσμηση ( όλη την ώρα όμως )
9. να σκιτσάρω
10. το jean που το βάζεις και σου ναι κουτί μιλάμε. Σαν να ράφτηκε για σένα ..


Και με την σειρά μου λοιπόν θα διαλέξω 5 λατρεμένα όντα να συνεχίσουν το παιχνιδάκι .. Μουσική υπόκρουση παρακαλώ .... Οι 5 μπλογκεράδες που επιλέχθηκαν για την διαιώνιση αυτου του παιχνιδού ΕΙΝΑΙ : η μοναδική Οξύμωρη, η γλυκιά Pink Fish, o αγαπητός Μάριος, ο ξενιτεμένος Μικρός Ναυτίλος & ο άνθρωπος-μορφή Mahler

24 σχόλια:

  1. drums rollingggg, drums rolllingg...τα τυριά τ' αγαπώ κι εγώ πολύ, btw :) Ευχαριστώ πουρ λ' ινβιτασιόν θα επανέλθω σύντομα με ποστ-απάντηση:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό με το τζιν....ειναι απλά τέλειο!!!

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με κάνεις και κοκκινίζω χαχα. Πάντως με τα 5 πρώτα σε παντρεύομαι χαχαχα. Φιλούρες babe!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λαλαρια σκιαθου? σε λατρευω αυτο εχω να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λυγμ εμενα δε με καλεσε ποτε κανεις νιαααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ασωτος γιος
    δεν είχα σκοπό να καλέσω κάποιον αλλά τώρα την πούτσισες θα καλέσω εσένα. ΧΩΣΕ ΚΟΥΕΡΒΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ok λοιπόν,δέχομαι την πρό(σ)κληση και θα ενεργήσω αναλόγως... έβαλες βέβαια πολλά κι από τα δικά μου like στη λίστα σου , αλλά θα τα αντικαταστ'ησω επάξια :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το χιόνι σε συνδυασμό με το σκιτσάρισμα-με μια δόση από "όλη την ώρα όμως"- είναι σούπερ!

    (Καλώς σε βρήκα, Βασίλη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχα,ήμουν τόσο σίγουρος για το πρώτο!μα χιόνι;;;
    δεν είσαι της παραλίας και του sun freaking?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλα εχω κουφαθει λιγακι ... Ποτε προλαβατε μωρε και αφησατε 10 σχολια κιολας ? Νομιζα οτι εκανα λαθος στην αρχη ..

    @ πινκφισαινα, ελα ελα εσυ το χεις :) και βασικα καθως γραφω κατι βλεπει το ματακι μου, το ετοιμασες ηδη κουφαλιτσα χαχαχα .. τελεια :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @coucoula, χαχαχαχαχααχ τελειο το νεο σου ονομα χαχαχαχαχχα ... γαματο !! Μα δεν ειναι ? εχω τραβηξει εγω κουλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @mahler, και που να βαζα και τα πιο προστυχα , εκει να βλεπες χαχαχαααχχαχαχα... Αντε αναμενω το ανατρεπτικο ( ειμαι σιγουρος ) top 10 σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ ασωτος γιος, οσο ζω και αναπνεω, τα Λαλαρια θα με στοιχειωνουν φιλε μου καλε καλε μου φιλε ... Δεν περιγραφεται αυτο που ειχα ζησει και το σχολιο σου μου δειχνει οτι καλαααα ειχα καταλαβει εγω ;). Και να σκεφτεις οτι ειπα να σε βαλω και σενα ... Αλλα για ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, mahler to the rescue !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Μαριος, δεν σε φοβαμαι εσενα αστερι μου, θα μας εκπληξεις !! Περιμενω :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Καλαθο, καταρχας καλως ηρθες :) ... Το 7 Καλαθε το χω συζητησει και με αλλους και συμβαινει και σ αυτους .. Δεν ειναι παραξενο πολυ ? Οπως επισης, παρολο που μπορει να χεις μια ταινια σε dvd ή μια σειρα να μπορεις να την δεις και μεσω διαδικτυου, στην τηλεοραση την ευχαριστιεσαι πιο πολυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ new girl on the blog, καλως την νεα πελατισσα :) !! ομολογουμενως η εικονα που εφτιαξες ειναι θεσπεσια :) αντε αντε να δουμε καμια νιφαδα φετος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ τοβενιτο, μα ειναι ωραιο συναισθημα βρε τοβ :) Και ναι ναι εχεις απολυτο δικιο, ειμαι της ηλιοθεραπειας και του καρβουνιασματος και του μπανιου και και και και ΑΛΛΑ ο χειμωνας ειναι η εποχη μου. Κι ομως, μπορει να μην φανηκε τους καλοκαιρινους μηνες με το ντελιριο που ειχα παθει χαχαχαχαχα αλλα ειμαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λατρεμένε μου! Δυστυχώς, δεν πρόλαβα να σε προσκαλέσω πρώτη.Αλλά και ο Λεβιάθαν είναι γαμάτος. Σε αφήνω να κάνεις παρέα μαζί του... :)

    Μαγειρεύεις; Είδες που αυτό δεν το ήξερα;;
    Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και σύντομα θα απαντήσω.. Για αρχή βγάζω πολλές κακίες..

    Φιλιάααααααααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα αυτο σκεφτομανε και γω ρε κουκλα, σε προλαβε !! Αλλα στην καρδια μου μονο μια :D .. Αμεεεε μαγειρευω και πολυ καλα μαλιστα! Το ποστ-κακια ξεκινησα να το διαβαζω αλλα παραλιγο θα πεφτε μπογια στη μαπα μου ( βαφουμε ) και σταματησα χαχαχαχααχ παω να συνεχισω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απίστευτα τα πραγματα που αγαπας. Γενικα μου εφτιαξες τη διαθεση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hellooooo efi :) καλως ηρθες στη μπλογκοκαλυβα μου και χαιρομαι πολυ που σου αρεσαν :) !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...