9.4.11

La banda ...

Γιατί άμα αγάπησες το ''Stop ruining Christmas'', θα αγαπήσεις και αυτήν την ανάρτηση !! Μια βδομαδούλα έμεινε μονάχα μέχρι να'ρθειτο Κατσίκι Day και σιγά σιγά θα αρχίσεις τα πασχναλινά ψώνια. Αυγά, μαχλέπια, καλαθάκια, τσουρέκια, αρνιά και φυσικά λαμπάδα. Και είμαι εδώ για να στο κάνω πιο έυκολο. Καθώς θα σου πώ ποιες λαμπάδες να αποφύγεις και άμα ακολουθήσεις την συμβουλή μου, θα βγείς ασπροπρόσωπος το Μεγάλο Σάββατο !!! Πάρε λίστα και κάντο κορνίζα ..... :

1. Γιατί αν πάρει φωτιά, την έκατσες





*.¨`*•.2. Γιατί δεν θα χεις απο που να την κρατήσεις
3. Γιατί είναι μπομπονιέρα wannabe



¨`*•.¸¸.*4. Γιατί ούτε ο Κουστό θα την κρατούσε
5. Γιατί θα σε αφορήσει ο παπάς






¨`*•.¸¸.* 6. Γιατί και η βουκόλα έχει τα όρια της


7. Γιατί κάτι δεν μου πάει καλά





¨`*•.¸¸.*¨`*•.¸¸.*¨`8. Γιατί απλά ΟΧΙ





9. Γιατί σκιάχτηκα, θε'μου σχώρα με





¨`*•.¸¸.*¨`*•10. Γιατί μάλλον μπέρδεψες τις μέρες

27 σχόλια:

  1. xaxaxaxaxaxaxa egw diladi pou exw parei idi mia kalomira kai ena xristouli na tis afisw kalitera spiti e?????
    pf!... kala ...
    Ala na kseris pali mou tin xalas!!!!
    .... kai to eixa onirefti tooooso orea ...

    by the way min pas to alo savato gia anastasi ... kai fisika min kanis katsiki day thn alh kyriaki .... xaxaxa asterako se 2 evdomades exoume katsiki day okay? megalo fili ... xm....h malon poly megalo fili ...:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τσάκω μία λαμπάδα Julia για εμένα!!! μαλάκα δεν υπάρχει αυτή η λαμπάδα χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορω να παρω την Ιουλία για μια δική μου αναρτηση που ετοιμαζω;;;;

    Την Τζουλια ντε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Κατσίκι day"-χαχαχα, ακόμα γελάω!!
    Οποιαδήποτε από τη σειρά Νο 7, παρακαλώ!

    Καλησπέρεεεες!

    new-girl-on-the-blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θέλω μία julia τώωωρα!! δεν παίζει θα γελάω για πάντα!χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θεούλης! Κλαίω απο τα γέλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεύω τις δύο πρώτες τις πλουμιστές. Γιατί αγαπητέ μου, το θέμα είναι να είσαι κίτς! Πάντως, εγώ θα προτιμήσω τελικά εκείνη που ούτε ο Κουστώ δεν θα κράταγε...γιατί είναι και στο πνεύμα της νηστείας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να αρχισουμε τις παραγγελιες??? :D


    Ειδα αυτο που μου ειπες για το λινκ στη φωτογραφια, προσπαθησα να το φτιαξω αλλα δεν καταφερα κατι... αν εχεις ιδεα πως να το κανω πες μου κ εγινε:)

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λυπαμαι πολυ που αντι να κατακρινετε τη συμπεριφορα του mahler76 εσεις γελατε και συνεχιζετε να αλληλογλειφεστε.Μια κλικα ειστε που αλληλογλειφεστε και δε λετε ποτε κατι αρνητικο για να μη χασετε αναγνωστες και σας διωξουν απο την κλικα.Μπορει να μην ανηκεις σε αυτη την κατηγορια και συγγνωμη αν ειναι ετσι.Ειναι αδικο ομως που κανεις δε με υπερασπιστηκε.Ο mahler76 πρωτος αρχισε να μου μιλαει ασχημα και συνεχισε να το κανει χωρις να ζητησει συγγνωμη οπως θα επρεπε.Και κανεις δεν του ειπε mahler76 σορι αλλα δε φερεσαι σωστα στο παιδι, ζητα του συγγνωμη.Η ζωη δεν ειναι μονο για να σπαμε πλακα.Αν εσενα σε προσεβαλαν τι θα εκανες; Θα σου αρεσε κανεις να μη σε υπερασπιζεται; Θα σου αρεσε αυτος που σε προσεβαλε να συνεχιζει να το κανει, να μη ζηταει συγγνωμη και να σε απειλει κι απο πανω; Και μετα να σπαει πλακα μαζι σου με την μπλογκοπαρεα του.Θα σου αρεσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @anisixos
    AXAXAXAXAXA άντε μάζεψε κάνα σκουπιδάκι από τον δρόμο μικροτσούτσουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @the brother, hahahahahahaha ναι μωρε εννοουσα katsiki week , βλακεια μου . χαχαχαχααχααχαχαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @mahler, μα ολοι αυτη τη λαμπαδα σταμπαρατε πια. τι προστυχο κοινο θεε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @coula, παρτην κοριτσι μου δικια σου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @coula, αλλωστε δημοσιας χρησης ειναι και η ιδια χαχααΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @new girl, hhahahahahahahahahah εεε εεε δεν ειναι τελεια η φραση μου ? κατσικι day, μασκαρά day, λελουδο day και πολλα άλλα ανηκουν στην λιστα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @amelie melon, hahahahahhha και εσυ βρουτε ? ντροπη σου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @zero point, κοιταξε εχεις ενα point αλλα και γω την Κουστο θα διαλεγα χαχαχα μου βγαζει ενα ''αρμενακ ειμαι κυρα μου παρε με''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εεεε μα ναι!! Φαντάσου την τώρα αυτή σε εκκλησία στη Μεγαλόχαρη στην Τήνο, να φυσάει ο άνεμος και να σου παίρνει το καλαμάρι, δίπλα η γριά με το τσεμπέρι να σε κοιτά με μισό μάτι και εσύ να την κοιτάς με ύφος...καημένη μου γιαγιούλα ποτέ δεν θα καταλάβεις την αξία του απόλυτου κιτς!!! χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @free spirit, λοιπον αγαπημενη μου ακου τι θα κανεις. θα μπεις στο blog σου ενοσω εισαι συνδεδεμενη και θα πας εκει που ειναι οι αναγνωστες σου. κατω καπου με μικρα γραμματα λεει συνδεση. θα το πατησεις. Με το που μπεις καπου θα δεις να γραφει ''περισσοτερεσ επιλογες''. θα το πατησεις και θα επιλεξεις την κατηγορια να προσθεσεις συνδεσμο. δλδ το blog σου. μετα φανταζομαι θα το εμφανιζει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @anisixos, οπως σου ειπα και στην προηγουμενη αναρτηση δεν ξερω τι εχει παιχτει ακριβως και ειναι καθαρα δικο σας θεμα. ουτε εγω ουτε κανενας αλλος δεν πρεπει να μπλεχτει σε αυτην την κατασταση. δεν εχω αναγκη να γλειψω κανεναν οπως και οι υπολοιποι φανταζομαι διοτι το blog μου δεν ειναι η σωτηρια μου ουτε η ζωη μου. καταλαβαινω οτι μπορει για τους χι, ψι λογους να εχεις στεναχωρεθει με κατι που ειπε ο μαχλερ αλλα δεν εχω καμια δουλεια και ορεξη να εμπλακω και ολοι οι υπολοιποι bloggers σε αυτην την ιστορια. λυστε το προβλημα μονοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @zero point, hahahahahahahahahahahahahaha καλα επλασα την εικονα στο μυαλο μου και πεθαινω hahahahaahaahhahaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νομιζω είναι εντάξει τωρα.. Αν θες κοιτα και πες μου!


    Ευχαριστω κιολας:):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εισαι good to go freespiritού :) . περαστε απο το ταμειο παρακαλω χαχαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τύλιξε μου τρεις λαμπάδες νο 8 για το σπίτι και γρήγορα!

    ΥΓ: Μόνο εγώ δεν κατάλαβα ότι η νο5 είναι η Τζούλια με την πρώτη ματιά? Μα πόσο gay είμαι πια????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ενώ εμείς που το πιάσαμε με την μία είμαστε οι γαμιάδες της γειτονιάς μας χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @gay in evia, μα την καλομοιρα διαλεξες απο ολες αυτες ? χαχααχαχαχαχαχ

    μα ολακερη champagne βρε φιλτατε δεν την βλεπεις :) ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...