15.11.10

Stop ruining Christmas ..

Και χωρίς να το πάρεις χαμπάρι ήρθε η 15η του Νοέμβρη. Νερό αυτό το φθινόπωρο, πλιτς πλιτς πλατς πουφ πέρασε !! Και πολύ καλά έκανε γιατί δεν μπορούμε να ασχολούμεθα με βλακώδεις εποχές χωρίς καμία ουσία όταν έχουμε τα λατρεμένα Χριστούγεννα να μας περιμένουν. Όπως μπορεί να θυμάστε το Christmas time είναι η εποχή που περιμένω όλο τον χρόνο στην κυριολεξία. Ζώ για τα Χριστούγεννα. Είναι όλα τόσα όμορφα, λαμπερά και αισιόδοξα.. Η πόλη βάζει τα γιορτινά της και νιώθεις σαν να είσαι ήρωας κλασσικής ταινίας ( ναι το παράκανα λίγο ) !! Ένα απο τα αγαπημένα μου κομμάτια είναι να παρατηρώ τις διακοσμητικές επιλογές των καταστημάτων, σπιτιών κλπ. Υπάρχουν τόσα πολλά αστεία πράγματα που μπορεί να δείς κρεμασμένα απο το δέντρο, πόρτα, κάγκελο, ταβάνι που κάπου χάνεσαι και νομίζεις ότι έχουμε αποκριά. Κι επειδή σιγα σιγά θα ξαμολυθούμε να αγοράσουμε τα φετινά μας δεντροστόλιδα, η λίστα αυτής της εβδομάδας έχει να κάνει με τα στολίδια προς αποφυγήν, τα στολίδια που δεν θα πρεπε καν να βγαίνουν στην αγορά, στολίδια που θα κάνουν το καημένο το ελατάκι σου να μοιρολογάει να κλαίει.. Ρίξε Top 10 και φύγαμε να δούμε γιατί δεν πρέπει να επιλέξουμε τα παρακάτω στολίδια .. :


1.γιατί προφανώς δεν είναι Katsiki Day !!

2.γιατί οι πίκλες δεν έχουν
 καμία δουλειά στο κλαδί..

















3.γιατί δεν είσαι το κορίτσι του Μάη !!







4.γιατί άλλο ''είναι μέρες χριστιανικές''
 και άλλο κρεμάω την μινιόν έκδοση 
του πολυελαίου της μητρόπολης










5. γιατί είναι απλά φρικαλέο.
 Οι 3 χάριτες σε μορφή λυκανθρώπου













6.γιατί άν η πούλια και ο αυγερινός 
ήταν στολίδι, τότε θα ήταν αυτό.







7.cause disco's over babe.
Get over it ..




















8.γιατί μοιάζει με κολεόπτερο honey !!
 Άσε που μου θυμίζει και λίγο ρούχο αγίου..








9.γιατί οτι θές να στεφανωθείς
δεν ενδιαφέρει κανένα












10.γιατί δεν έχω λόγια να το περιγράψω. 
Και η πέρλα έχει τα όριά της












49 σχόλια:

  1. Αν και αγαπώ πολύ τα Χριστούγεννα, φέτος είδα τις πρώτες βιτρίνες να στολίζονται πριν καν την παρέλαση και κάπως έτσι συνειδητοποίησα ότι η Κατοχή μας άφησε ψυχολογικά. Η στέρηση πέρασε στο Dna μας και θέλουμε τη γιορτή μιαν ώρα αρχύτερα. Καλώς να έρθουν λοιπόν κι ας υποδεχτούμε και με το μαγιό το 2011.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποοοοοοοοοσο δικιο εχεις...και εδω τα ιδια !! Παρελαση και αι βασιλακια παρεακι τρελο !! Νομιζω πως οταν υπαρχουν τοσα λιγα πραγματα που μας φερνουν χαρα και ευφορια, τα τραβαμε απο τα μαλλια να ρθουν κοντα μας οσο πιο γρηγορα γινεται. So, αν με το πατημα ενος κουμπιου το καταραμενο '11 εξαφανιζοταν, νομιζω θα το πατουσαμε ολοι no matter what

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έκπληξη, έκπληξη, δεν ξέρεις πόσο αντιπαθώ τα Χριστούγεννα :-)
    δεν έχεις ιδέα όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με χτυπας κατευθειαν στην αορτη τωρα !! πως ειναι δυνατον ? το ξερεις οτι εχω και ρητο ? '' Οποιος δεν αγαπαει τα χριστουγεννα, πρεπει αν ειναι κακος ανθρωπος''. Μα δε γινεται. Πως? Γιατι ? Πως? Πως? Πωωωωωωωωωως ? δεν το βασταει η καρδια μου δηλαδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δηλαδη να μην πω κι εγω οτι δεν τα αγαπαω , μαλλον μου ειναι αδιαφορες και μελαγχολικες οι γιορτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παιδια εχετε βαλθει να με εκνευρισετε αποψε ? τι κοινο ειναι αυτο σας παρακαλωωωωωωωωωωωωωωωωωω ... κανονιστε να μου λετε τετοια εκεινη την περιοδο . ακου να δεις. ποιες ειναι οι πιθανοτητες πια ??!?!?!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εκείνες τις ημέρες θα σου στέλνω ιμειλς να σου λέω πόσο χάλια είναι οι γιορτές, χοχοχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. hahahahahaha θα με γεμισεις mails πια hahahhaahahahahahaah ΤΙΜΗ μου που θα αφιερωνεις τοσο χρονο για μενα ομως..
    ps, δεν σ αρεσουν δεν σ αρεσουν αλλα το χοχοχοχο ψωμοτυρι αχαχαχααχαχααχαχαχααχαχααχ ΣΤΗΝ ΕΦΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα χριστούγεννα είναι super ΤΕΛΕΙΑ!!! Μα υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από το σπίτι ζεστό και στολισμένο με γλυκά ολούθε και χριστουγεννιάτικα τραγούδια να παίζουν ήρεμα; Ένα ωραίο ζεστό ρόφημα και μια καλή παρέα.

    (Και σεξ κάτω από το δέντρο είναι καλό, αλλά είπα να δώσω μια πιο οικογενειακή νότα...χαχα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα πάντως μου αρέσουν τα στολίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστούγεννα = πίνω όσο κρασί θέλω χωρίς να φοβάμαι μήπως με πουν αλκοολική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν σου πω ότι αυτό με την Πούλια και τον Αυγερινό
    μου αρέσει τρελά...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @zero, πεστα ρε παλικαρι μου. με λυτρωνει το γεγονος οτι μπορω να στηριζομαι σε σενα. Και γι αυτο θα δεχτω και την οικογενειακη νοτα και την σεξουλιαρικη !! Απο αλλου το περιμενα απο αλλου μου ρθε χαχαχαχααχαχα Πολυ ωραια τα πες , μ αρεσε μπραβο μηδενικε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @mahler, χρειαζομαι επεξηγηση. σου αρεσουν γενικα τα στολιδια ή τα συγκεκριμενα ? ολα τα περιμενω απο σενα πια :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ artemis, να ο ανθρωπος που πιανει το νοημα των χριστουγεννων απο τα κερατα. Και για να ολοκληρωσω τον συλλογισμο σου '' Χριστούγεννα = πίνω όσο κρασί θέλω χωρίς να φοβάμαι μήπως με πουν αλκοολική/ό και απολαμβάνω με καμάρι τα τραγουδια του Χρηστου Σαντικαι'' χαχαχααχαχααχχαχαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @dimitris, καταρχας καλως μας ηρθες αγαπητε Δημητρη :) Στο δια ταυτα τωρα, που λες, αμα με εβαζαν να διαλεξω ενα απο αυτα για να κρεμασω οπωσδηποτε στο δεντρο μου θα ηταν η πουλια και ο αυγερινος for sure .. Αλλα δεν ειναι λιγο σαν outfit μπουζουξους ? :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ε, ή το φτιάχνεις το δέντρο υπερπαραγωγή,
    ή δεν το φτιάχνεις καθόλου. :))

    (Φίλε Βασίλη, χάρηκα που πέρασα! Και θα περνάω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. λοιπον οχι εχεις δικιο. Μαζι σου. Και παρεπιπτοντως τα χριστουγεννα ειναι η μονη εποχη του χρονου που αποδεχομαι το ''φορτωμα'' θελω καθε γωνιτσα του σπιτιου να χει χρυσοσκονη και ελαφακια και και και. Με λιγα λογια ξεσπαω για κανα μηνα για να επιστρεψω στην minimal vita μου :) Δικη μου χαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αγαπώ χριστούγεννα! αγαπώ τρελλά! έχω κινήσει γη και ουρανό για να στολίσουμε το δέντρο από τώρα αλλά όλες οι προτάσεις μου δεν εισακούγονται στο σπίτι!χαχα!
    και μην ξεχνάς, φέτος θα πάμε για φιγούρες και στο παγοδρόμιο! ε;
    http://www.cmct.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @mahler, μαχλερακο τι εχεις :( ? τι λακωνικοτητα σ επιασε ? κατι σε προβληματιζει σιγουρα...αρχιζω να ανησυχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ τοβ, ο ανθρωπος μου ο αγγελος. και σου μιλησα και σκληρα πριν. απολογουμαι !! πρωτον, περυσι μου ξεφυγε το παγοδρομιο και απορω πως αλλα φετος δεν μου την γλυτωνει. Δευτερον, λες και με παρακολουθεις στο φασημπουκ, πριν λιγο πατησα ''θα παρευρεθω'' χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. hahahahahaahha ε λογικα ναι :) εχω τα χαρτια μου ανοιχτα
    νταξει, μαζευω τα δακρυα τοτε :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εμένα πάλι αν μου λέγανε πρέπει οπωσδήποτε να κρεμάσεις ένα στο δέντρο σου αλλιώς θα πεθάνεις θα έβαζα το νυφικό...μάλλον είναι το πιο μίνιμαλ...και ροζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΟΛΕΟΠΤΕΡΟ;;;;;;;;;χα0χα0χα0χα0χα0χα τι μου θύμησεεεες!!αχαχαχααχ δεν υπάρχεις γαμώτεν!!!κι εγώ τα αγαπώ τα γλυκούλικα^^ βέβαια η κολλητή μου τα μισεί:/ δεν αντέχει λέει τη συσσωρευμένη αγάπη!ο Χριστός κι ο δούλος!!!!!!το μόνο που δε μαρέσει στα xmas<3 είναι η φωνή και η φάτσα ρου αχώνευτου Σαντικάι!!!kill him!(λέω να του στείλω το λινκ του post στο facebook!!!(γιατί ΝΑΙ,είμαστε φίλοι!!!)χαχααχαχαχαχαχαχ :') σε καλό μας και σήμερα:Ρ φιλιά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. και κλασσικά ακολουθεί απανωτό σχόλιο(όχι τίποτα άλλο,αλλά να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν είμαι ανορθόγραφη!!!!!!) θύμισες είναι προφανώς,εκ του θυμίζω!!!!!! τι ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πέθανα στο γέλιο!HAAHAHA εγώ επειδή όπως είδες έχω ήδη στολίσει κρέμασα μπαστουνάκια γλειφιτζούρια από το jumbo (θα τα βρείτε στις καραμέλες) και ευτυχώς τίποτα από αυτά που έχεις αναφέρει πιο πάνω! xxx
    marimar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ τα αγαπάω τα Χριστούγεννα. Και τα Χριστουγεννιάτικα ροφήματα των Σταρμπακς. Και θα μαγειρέψω σήμερα φορώντας σκουφί αγιοβασιλιάτικο. Και περιμένω και ένα χριστουγεννιάτικο χωριό στη ΔΕΘ που είχα δει διαφημιστικό τον Σεπτέμβριο(!!!!).
    Και σχετικά με τα στολίδια, προτιμώ τις απλές γραμμές, ένα απλό χρωματάκι. Η μαμά μου από την άλλη στολίζει τόσο υπερβολικά το σπίτι που όπως είναι μια φίλη μου "είναι σαν να χει κλάσει το πνεύμα των χριστουγέννων"
    35 Days, 17 Hours, 12 Minutes to Christmas ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @artemis, δεν ειχα αμφιβολια, εισαι της περλας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @afroO, hahahaaahaaah δεν ξερω πως να απαντησω σε αυτη τη συγκλονιστικη πληροφορια!! Φιλοι με τον Σαντικαι . Κοιταξε για σενα δεν με ξαφνιαζει, εισαι τρελοκαμπερω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @marimar, τετοιες συμβουλες δεν τις χρειαζεσαι εσυ marimar !! ΑΛΟΙΜΟΝΟ !!το δεντρο ειναι υπεροχο και μονο που το στολισες τοσο νωρις εχεις ανεβει αλλα 3 επιπεδα θεοτητας. Τα μπαστουνακια ειναι τεεεεεεελεια ιδεα. Φιλιαα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ansia, αααααχ σαν να τα μυριζω ειναι ρε συ ! Και τους καφεδες και αυτα που θα μαγειρεψεις. το δεντρο το θελω και γω σε λιτη γραμμη με μια μικρη πουτανια λαμψης χαχαχαχαχ. Εεεεεελα να μετραμε αντιστροφαααα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ansia, αααααα και σ αυτην την εκθεση ολοι θα παμε πια χαααχχαχαχα η μιση μπλογκοσφαιρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. κι εγώ σαγαπώ βρε ζουζουνάκιιιιι^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Οι X-mas πίκλες είναι άψογες-χαχαχα!
    Μ΄αρέσουν τα φωτάκια, τα στολίδια κι όλη η λαχτάρα για τα Χριστούγεννα, αλλά....εκείνη τη μέρα μάλλον νιώθω μελαγχολικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @afroO, εεεετσι αφρο, να σκοτωνεις με την ευγενεια τα πικροχολα σχολια χαχαχαχχαχχα ευγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ new girl, εμενα μ αρεσουν στο sandwich μου στο δεντρο θα παθαινα μια φρικη. η μελαγχολια παει λιγο πακετο με τα χριστουγεννα ειναι η αληθεια. περυσι δεν μ επιασε, φετος ομως που ειμαι σαν την καλαμια το βλεπω να με πιανει χαχαχαχχααχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @leviathan,γεια σου φιλε λεβι καλη μερα να χουμε :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. εμενα παλι μου αρεσουν τα χριστουγεννα τα τελευταια χρονια! φετος λεω να φοραω σκουφο του αη βασιλη και οχι κρανοσ στην σκοπια!

    τα στολιδια θα πηγαιναν τελια σε ενα κιτς μαγαζι που μου αρεσει να συχναζω! διοτι εκιει το κιτς ειναι αποψη..χεχχεε

    ξερεις τι βρισκω χειροτερο απο ενα κιτς χριστουγεννιατικο δεντρο??
    μια οπαραστολισμενη βεραντα με οτι μπορεις να φανταστεις σε ολα τα χρωματα! εκει ξερναω διοτι περναω κυρια μου απο τον κατω δρομο!!! γιατι να δω το μπαλκονι σου? ενω το δεντρο του λαχιστον μενει μεσα στο σπιτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. να σχολιασω κατι ασχετο?
    αλλαξες logo στο μπλογκ ε?
    γιατι δεν το βαζεις στην πριζα να γινει FRESHHHH???!!!! οπως του ΑΝΤ1?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @bittersweet , βρε καλως το φανταρααακιιιιιιι .. καλα ε εισαι θεος . ΕΧΕΙΣ ΤΟΟΟΟΟΣΟΟΟ ΔΙΚΙΟ ..τι γελιο ριχνω ρε γαμωτο καθε χρονο .. ειναι μερικα εντελως τσιρκο. ενα ειδικα διπλα στο σπιτι μου που ανακαλυψα περυσι απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ .σας υποσχομαι οτι ετσι και επαναλαβει την περσινη επιτυχια θα το φωτογραφισω.ναι μωρε το αλλαξα παναθεμα το. ειπα να φτιαξω κατι δικο μου . χαχαχαχαχαχα οντως φρεεεεεεεεεες θυμιζει . κι ειμαι και αντεννικος παναθεμα με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χμμμμ το blog σου το έμαθα με αφορμή το συγκεκριμένο κείμενο (Να είναι καλα η Μarimar Mat) άρα δεν γίνεται να μην το σχολιάσω!

    Θα ηθελα μια δωδεκάδα απο τους κωδικούς 6, 8 και 10.
    Θα ηθελα του χρόνου (Γιατι στολίζω απο τον Οκτώβριο) να το κάνω kitsch & Match!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @merlin, καλως ηρθες merlin χαιρομαι οταν εχω νεες παραλαβες . πεθαινω. πως ακριβως ενεπλακει η λατρεμενη marimar ? μου κανει διαφημιση και δεν το χω παρει χαμπαρι ? bunch of hearts @marimar παρακαλω. σοβαρα στολιζεις απο οκτωβριο ? εισαι μουρλοκομειο και συ. ξερεις ομως τι προνομιο εχεις ? επειδη ακριβως το χεις και στεκεται τοσους μηνες μπορεις να το κανεις και θεματικο. οκτωβρη φθινοπωρινα χρωματα, μετα νοεμβρη και δεκεμβρη καθαρα χριστουεγννιατικα και αμα το κρατας και εμχρι την αποκρια τιγκαρισε το στο κομφετι . αναμενω φωτογραφιες απο κιτς εν ματς δεντρο ( καντο φετος και συ που να περιμενω μεχρι του χρονου )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Λοιπόν στολίζω εδω και χρόνια την ημέρα της Γιορτής μου (ακα 26/10). Η Μαριμαρ μου εδειξε το blog με αφορμή την αναρτησή για τα στολίδια γιατί ξέρει την τρέλα μου με οτιδήποτε χριστουγεννιάτικο (πάντα με μέτρο ομως!). Δεν ειν'κακό αυτό με το θεματικό!!! Παρεπιπτόντως κάθε χρόνο έχω ένα συγκεκριμένο θέμα στον στολισμό!Ο Φετινός ήταν εμπνευσμένος απο την ταινία Νάρνια!

    Οπως κατάλαβες ο τύπος είμαι phycho!

    http://elvenkingdom07.blogspot.com/2010/10/y-xmas-paradise-vol-1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 26/10 ε? δημητρης δηλαδη :/ ? δεν θυμαμαι χαχαχα .. ναρνια !! χμμ πολυ ενδιαφερον παω να δω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εξαιρετικά καταπληκτικά γιούχουενθουσιαστικά τα Χριστούγεννα!! Τα αγαπώ... Άλλα τα στολίδια σου θα μείνουν μακριά από το δέντρο μου!! :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καλως μου ηρθες amelie melon :) και πολυ καλα θα κανεις σαν γνησια φινετσατη μικρη γαλλιδουλα :):):p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...