20.10.11

Don't be late ...

Και αυτή τη φορά δεν σου πάει το μυαλό που θα σε πάω ... Θέλω drums !! 

Thessaloniki, Greece

Ω ναι ! Εδώ και λίγο καιρό η Kantina Tropicana έχει μπει δυναμικά στην λίστα με τα πιο πολυσυζητημένα και αγαπημένα μαγαζιά της πόλης. Παρά την πιο απροσδόκητη επιλογή τοποθεσίας, η χαλαρή ατμόσφαιρα και η ρετρομοντέρνα διακόσμηση ''στόλισαν'' την Στοά Κολόμβου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μια ιδέα που ξεκίνησε απο το Cantina Social της πρωτεύουσας και εξελίχθηκε στην λευκοπυργιώτικη έκδοση του. Καφές, ποτό, φαγητό, είναι όλα στην διάθεσή σου και που ξέρεις, μπορεί να πετύχεις και την Τζέλα Δελαφράγκα αν είσαι τυχερός ...



28 σχόλια:

  1. Ε αν είναι και η Τζέλα να πάμε:) :) καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έστω τον Γιακουμή .. Πολυ καλησπέρα σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οι φωτογραφιες το αδικουν κιολας. Ειναι πολυ πιο cute απο κοντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο καιρό έχω να περάσω από δω!
    Με γεια το νέο look!!
    Εγώ γιατί δεν το ξέρω αυτό το μαγαζί; Θα πάω να το βρω!!

    Καλησπέρες!
    new-girl-on-the-blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @voutiaapopshla ρε συ new girl που εισαιιιιιιιιιιιιι ?!?!?! Σ εψαχνα και γω αλλα κατι μου εβγαζε και δεν μπορουσα να επισκεφτω το blog σου. Τωρα βλεπω ειναι οκ. Αρκετοι δεν το ξερουν γιατι ειναι σε ακυρο μερος. Πηγαινε ειναι πολυ γλυκουλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ενδιαφέρουσα πρόταση μπιλ! λέω να το επισκεφτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. edkasi latremeno magazi min to mathi polis kosmos didi ginete xamoulis ... psifizw na katevasis to post kai se kernaw 3 uber cocktail stin stoa...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @tovenito, ε μισες δουλειες κανεις τοβ !! Να το επισκεφτεις παραυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @mahler, είναι γλυκυτατο. Να πας και στο Cantina Social που σου πεφτει πιο κοντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @brother, οσο προλαβαινουμε ακομα !! Οταν ερθεις απο Ρουμανια μου τα κερνας ασυζητητι. Εγω free δεν χανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανυπομονώ να επισκευθώ την Θεσσαλονίκη την ερχόμενη εβδομάδα και να απολαύσω ωραίες στιγμές στην ανανεωμένη στοα..thank you for the great idea...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα μαι εκει εγκαιρα!!

    :))))

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @dimitri zafiriou, σε καλωσορίζω προκαταβολικά :) Ελπίζω να σου αρέσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @coula, σε καλωσοριζω και σενα προκαταβολικα λοιπον coula, ανεβαινετε ολοι σιγα σιγα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ώστε εκεί τριγυρνάς :P

    Υ.Γ. Εγώ μια μέρα πέτυχα τον αδέκαστο Μπάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εννιοτε :pp Να πας, εχει πολυ ωραια ατμοσφαιρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μόνο όταν πήγα εγώ ήταν εκεί η Ζαμπέτα? Δεν ενθουσιάστηκα τώρα που κρύωσε ο καιρός και όλα ήταν παγωμένα και σκοτεινά... αλλά ψηφίζω υπέρ για να στηρίξω την γειτονιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @vassiliostales, ποσο μα ποσο δικιο εχεις. Πηγα το Σαββατο και απογοητευτηκα. Ειχε μια χαρα καιρο και εκει μεσα ειχε ψοφοοοοοοοοοοοο. Πως γινεται αυτο ? Και μου φανηκε και πιο σκοτεινο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι εσύ το Σάββατο ήσουν εκεί? Κι εγώ το Σάββατο πήγα αλλά...
    Την φωτιά την πρόλαβες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μου κανεις πλακα. Ποια φωτια ? Πηρανε φωτια ? Δεν εκατσα γιατι ειχε ψοφοκρυο οπως προειπα, πηγα αλλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ε είδαν πως είχε ψοφοκρυο και είπαν να ανάψουν μια φωτιά χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ahahahahahahahaha αν οντως εγινε γι αυτον τον λογο σου βγαζω το καπελο. Ουτε κανν μου πηγε το μυαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εκείνο το βράδυ κάποιοι έβαζαν φωτιά στα σκουπίδια στο κέντρο. Επειδή η Πτολεμαίων είναι γεμάτη βιοτεχνίες τα σκουπίδια ήταν κατά κύριο λόγο πολύ εύφλεκτα υλικά και η φωτιά έφτασε στον θεό. Αλλά 5 λεπτά αργότερα έβαλα φωτιά και στην αρχή της Βαλαωρίτου και σε ένα άλλο στενό που δεν ξέρω πως λέγεται. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πώς βρωμούσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @vassiliostales, εχω παθει σοκ. Εκεινο το βραδυ γυρισα πρωι σπιτι , πως δεν πηρα χαμπαρι το ζωον ??!?!?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βασίληηη! Θα προσπάθησες να μ΄επισκεφτείς όταν...άλλαζα ντεκορασιόν!!
    Πήγα χθες (ευτυχώς είχε και καλό καιρό, οπότε η "αυλή" ήταν ό,τι έπρεπε) και μου άρεσε!
    :-)

    new-girl-on-the-blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μαλλον. Αααα πολυ χαιρομαι :)) οταν εχει καλο καιρο ειναι τελεια

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...