6.2.11

Questions, questions, questions ...


Δεν χωρά αμφιβολία πως η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Όσα χρόνια και αν περάσουν, όσες καταστάσεις και αν ζήσεις, όσους ανθρώπους και αν γνωρίσεις, όσες γνώσεις και αν αποκτήσεις, άμα κάτι σου έχει καρφωθεί και δεν εκπληρωθεί, δεν πρόκειται να φύγει ποτέ. Άτιμο σημείο η καρδιά. Δεν είναι να μπεί πράγμα εκεί μέσα, την έκατσες !!! Διότι αν είναι εύκολο, big deal, με συνοπτικές διαδικασίες καθάρισες. Δεν λειτουργεί πάντα έτσι όμως. Συνήθως μας μπαίνουν πράγματα που έχουν και έναν βαθμό δυσκολίας. Μεγάλο πολλές φορές. Ακόμα περισσότερες φορές ξεπερνά ακόμα και αυτό και φτάνει σε όρια εξωγήινα. Πώς λέμε '' με καμία Παναγία '' ? Something like that ... Όμως αυτό το γεγονός δεν σε σταματά. Ίσως σε αποθαρρύνει λίγο αλλά δεν σε σταματά. '' Έχω πίστη, θέληση, δύναμη, ελπίδα και μπορώ να τα καταφέρω. Και φυσικά δεν σπαταλάω τον χρόνο μου σε κάτι αναποτελεσματικό. Τώρα είνα λίγο δύσκολα, μετά θα φτιάξουν τα πράγματα ''. Μέσα σου όμως στριφογυρνάει και το ξέρεις οτι όντως μπορεί να χαραμίζεις όλη σου την ενέργεια. Σ'αυτές τις περιπτώσεις, λοιπόν, δεν γίνεται να μην αναρωτηθώ ...


Are we believers or just pathetic ?



Όταν θέλεις κάτι τόσο μα τόσο πολύ
και ενώ οι πιθανότητες δεν είναι μαζί σου, αξίζει να ''στοιχειώνεσαι'' ?
Το χειρότερο κομμάτι είναι πως πιθανότατα θα το μάθεις πολύ αργά ή και ποτέ...
picture by Kumi Yamashita

18 σχόλια:

  1. Αυτά παθαίνεις και σκέφτεσαι όταν δεν βγαίνεις σάββατο βράδυ έξω.Το φάρμακο είναι 90'ς http://www.youtube.com/watch?v=Kf7S9iWfw64&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ξερω τι να πρωτοσχολιασω. Την ανατριχιαστικη σου συμβολη ? Ουτε 5 λεπτα δεν εχω που το ποσταρα. Οτι βγηκα αλλα γυρισα νωρις ? Οτι το τραγουδακι ειναι καλουλι ? Δεν ξερω :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η ελπιδα ειναι επισης και ο χειροτερος συμβουλος καποιες φορες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμβολή η συμβουλή?Με μπερδεύεις γιατί έχεις και προιστορία με τα ορθογραφικά!χαχαχαχα

    άκου και αυτό http://www.youtube.com/watch?v=purRGzwgq2I πιο mainstream βέβαια,και μετά πες πως αισθάνεσαι και αν τα 90's επιδρούν.

    υ.γ. μετά απο έξοδο δεν γινόμαστε σκατά εκτός εαν έχουμε πιει.Τότε βγαίνουν και τα απωθημένα!Τι μου θύμησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ ασωτο υιο, δεν το κοβω να χεις αδικο ασωτε..εισαι σοφο παιδι και με εκνευριζεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @stewie, συμβολη ηθελα να πω τρισκαταρατε, εδωσες καμια συμβουλη και δεν το ειδα ? τι ειναι αυτα που θυμασαι χριστιανε μου αποψε. ασε τα 90's εκει που ειναι τι τα θες και τα ξεσηκωνεις. Και λυσσαξες δηλαδη, μια χαρα περασα. Ειπα και γω να φιλοσοφησω μια φορα απ τη μυτη μου το βγαλες. Ταιριαστη μεχρι αηδιας η φωτογραφια σου hahaha :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η συμβουλή ήταν τα 90'ς.Η καλύτερη κατά της κατάθλιψης :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άτιμα ερωτηματικά... Άτιμες ώρες ανάλυσης σε τηλέφωνο, κείμενα, μπλόγκ και καφέδες! Δεν χρειάζονται πολλά πράγματα ρε παιδί μου!! Σε θέλω με θέλεις γιατί δεν παντρευόμαστε... Ή το ακριβώς αντίθετο!! Καλές απαντήσεις στα ερωτηματικά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @stewie, συγνωμη θελεις να μου πεις οτι εχω καταθλιψη εμμεσως πλην σαφως ? Που σε βρηκαμε εσενα ρεεεεεεεεεεεεεε .. Λαε να ξερεις οτι αμα ΜΟΝΟ μπουρδολογω απο δω και περα υπευθυνο ειναι αυτο το καθικι :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @amelie, amelaki μου απο κουβεντα ξεκινησε ολο αυτο να σου πω την αληθεια. Δεν ειναι απαραιτητο οτι απασχολει τον ερωτικο τομεα. Επεκτεινεται παντου. Σε καθε τυπου ονειρο-στοχο εχει καποιος που προσπαθει να πραγματοποιησει αλλα δεν .. Σ ευχαριστω κουκλιτσα :) xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Συνήθως μας μπαίνουν πράγματα που έχουν και έναν βαθμό δυσκολίας"

    dude!!!


    Για να σοβαρευτούμε όμως, θα σου αναφέρω απ΄λά αυτό που έχει πέι ή γράψει δεν ξέρω ο Φερνάντο Πεσσόα. "Αν η καρδιά μπορούσε να σκεφτεί θα σταματούσε" . I rest my case

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @mahler, haaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhahahaaahahahhaahahahahhahahahaahaah δεν σε μπορω πραγματικα .. Ειμαι σιγουρος οτι καθε φορα παιρνεις τον μεγεθυντικο φακο και αναλυεις τις λεξεις μου για α βγαλεις τις προστυχιες σου . Ρε για να δεις ποσο αθωο παιδι ειμαι. Ουτε που το σκεφτομαι οτι μπορει να ακουστει ετσι οταν τα γραφω.

    Για να περασω στο σοβαρο ομως πρεπει να σου πω οτι εισαι κορυφη. Τι λες τωρα δηλαδη .Αντε γεια !!!

    p.s. θελω ποστ με φωτογραφιες σου απο το δημοτικο hahahah :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. βρε άντε από εκεί. είμαι σίγουρος πως γράφεις επί τούτου τις προστυχιές αυτές χαχαχαχα. Όσο για το πόστ της ντροπής με τις φωτό μου από το δημοτικό θα σκανάρω μερικές να τις κάνω πόστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Why are you Sarah-Jessica-Parkerising?

    Σοβαρά τώρα! Οι believers για κάποιους είναι pathetic. Δεν έχεις παρά να διαλέξεις στρατόπεδο. Η επιλογή είναι δική σου. Εγώ προσωπικά την έχω κάνει εδώ και χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @mahler, δεν θα ξαναπω τα περι λογοκρισιας. τα χα πει τοτε με τον ναυτιλο :p
    αααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχ ναι ναι ναι ναι ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι make my dream come true :DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ zero, hahahhaahah οταν το διαβαζα εχτες αυτο σκεφτομουν και γω. i hate myself

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. na min stamatisis na onirevese kai na elpizis ! akoma kai edelos anefikta na einai afta pou thes min ksexnas.... ginode kai thavmata !!!! megalo fili!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. συμφωνω αδελφε αλλα νομιζω πως ηρθε η ωρα να σταματησουμε να ονειροπολουμε και ξεκινησουμε να ζουμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...